Chcete zvýšit odpovědnost a ochranu svých pracovníků, kteří pracují na dispečinku? Toužíte mít jistotu a vědět, jaký průběh měly události, které se staly včera nebo před rokem? Stěžují si vaši dispečeři, že nestihli zapsat přesný průběh důležitého hovoru?
V tom případě je pro vás záznam hovorů nutností.

Zaznam-hovoru
Pro váš lepší přehled o provozu, potřebách a možnostech dalšího zkvalitnění práce je záznamové zařízení to pravé řešení. Komplexní řešení pro záznam hovorů pro dispečinky a operátory přináší platforma ReDat.
Její spolehlivost je dnes a denně prověřována stovkami instalací v kontaktních centrech i dispečerských aplikacích.
ReDat je nezávislý na technologii a je kompatibilní s nejrozšířenějšími telekomunikačními systémy. Nahrává VoIP i klasické telekomunikační systémy, radiové sítě, obrazovky počítačů a další data, která jsou dle zaměření dispečinku velice rozmanitá (energetika, doprava, záchranné, hasičské nebo bezpečnostní složky apod).
Řešení ReDat pro dispečinky nenabízí pouze prostý spolehlivý záznam hovorů, ale celou řadu další nadstavbových aplikací.
Produktová řada zahrnuje následující prvky:
Záznam hovorů – ReDat 3 – záznamová jednotka
je robustní nahrávací zařízení hlasové komunikace pro VoIP, klasickou telefonii a pro záznam PC obrazovek. Spolehlivá technologie s realtime OS je osvědčená v kritických aplikacích. S uživatelsky přívětivým a pružným ovládáním představuje ReDat®3 záznamová jednotka jedno z nejvýkonnějších řešení na trhu. Je nasazována samostatně nebo v rámci komplexních řešení s aplikačním serverem.
ReDat – Aplikační server / ReDat eXperience
sada webových aplikací ReDat® Aplikačního serveru nad SQL databází představuje komplexní nástroj pro řízení a správu. Je funkční nadstavbou k ostatním záznamovým jednotkám řady ReDat. Přístup k modulům je umožněn prostřednictvím webového serveru, veškeré činnosti uživatele jsou tak vykonávány prostřednictvím webového prohlížeče a jsou dostupné z každého pracoviště.
Aplikační server přináší komfortní prostředí pro práci se záznamy a jejich další zpracování. Centralizuje ovládání, data a dohledové funkce pro začleněné záznamové prostředky.
ReDat® Aplikační server obsahuje nástroje na propojení s informačními a telekomunikačními systémy.
Je dostupný po jednotlivých modulech podle potřeb uživatelů.
ReDat – VoIP Recorder
je software pro záznam IP telefonie na platformě Windows. Je určen pro monitoring a záznam hovorů desítek současných VoIP volání. Standardně je provozován jako součást ReDat® Aplikačního serveru. Základní záznamové funkce poskytuje samostatně.
Potřebujete levnější záznamové zařízení s nižším počtem nahrávaných kanálů?
Záznam hovorů – ReDat Phone Recorder
Potřebujete levnější záznamové zařízení s nižším počtem nahrávaných kanálů? Potřebujete ReDat – Phone Recorder.
ReDat – Phone Recorder je určen pro záznam jednotek kanálů v nekritických aplikacích. Zahrnuje záznamový software pro OS Windows a volitelné interface moduly s USB resp. Ethernet sběrnicí pro připojení analogových nebo digitálních linek. Záznamy hovorů jsou ukládány do souborů přehledně členěných na složky a jsou doplněny html seznamem s identifikacemi volaného a volajícího. Interface moduly vycházejí z parametrů osvědčených certifikovaných systémů ReDat.
ReDat záznam GSM
Zařízení je schopno nahrávat hovor mobilní GSM sítě několika způsoby:
- Nahrávání GSM brány – hovor se uskutečňuje z běžného analogového telefonu.
- Nahrávání GSM brány – hovor se uskutečňuje z přenosného telefonu DECT.
- Nahrávání GSM brány – hovor se uskutečňuje telefonem GSM (nutno provozovat 2 SIM karty).
- Nahrávání GSM telefonu prostřednictvím HandsFree sady (nepohyblivé řešení, bez identifikace).
Nahrávání GSM brány – řešení záznamu GSM volání pomocí GMS brány

Zaznam-hovoru
Nahrávání GSM handsfree – řešení záznamu GSM volání pomocí handsfree
ReDat MobileRecorder
Nahrávání GSM telefonu – záznam uskutečněný pomocí modulu ReDat Aplikačního serveru (ReDat eXperience) umí zaznamenat veškerou konverzaci na mobilních telefonech se SW Symbian včetně hlasových hovorů, SMS a MMS.